torsdag 20 oktober 2016

Från 75 år till biologisk ålder 43 år art. nr 1.

NY blogg här, sedan Metrobloggen farmakologens blogg stängdes ned har jag letat alternativ.
Så jag börjar om här med Hälsoprofetens blogg. Den har legat i träda sedan 2009.

Jag är uppvuxen i hälsokostaffär och kroppen och naturlig hälsa har varit mitt största intresse allt sedan dess. Har genom åren fortlöpande utbildat mig, besökt mängder av producenter, mässor och föreläsningar. Har själv både organiserat och deltagit i internationella mässor för kosttillskott m.m.  Redan i lumpen blev jag kallad för hälsoprofeten då jag fick permissioner till föreläsningar i Lund och gav goda råd och förklaringar till behövande.

Det var meningen att jag skulle utbildas till rättsmedicinare, patolog-obducent men under tiden ville jag hellre fortsätta med att förhindra allt dåligt jag såg i kroppen. Så egenvård har sedan dess varit mitt ständiga engagemang.

Idag och de senaste åren har jag engagerat mig hårt för att förklara möjligheterna med att förhindra synförsämring på äldre dagar, och motverka demens. Därtill har Mage - tarm alltid fascinerat mig.
Allt som händer i kroppen har sitt upphov från vad som händer i främst grovtarmen. Det kommer den vägen nämligen och ut i kroppen.

IDAG går jag kort, jag vill låta er ta del av en artikel jag skrev i frågan om att gå från 75 år till 43 biologiska år. Ni får en länk här som leder till förklaringen:

http://www.pusha.se/min-alder-75-ar-biologisk-alder-43-ar-las-mer

Återkommer inom kort med fler artiklar, NI som vill öka era kunskaper kan med fördel läsa på under Nyttiga kunskapslänkar ni hittar dessa allra längst ned på framsidan för aktivsyn.se

http://www.aktivsyn.se/
Ha det, Profeten


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar